A-wareness Dag 2024

Zaterdag 8 juni 2024 vindt in Ouwehands Dierenpark voor de 9e keer de A-wareness Dag plaats. Tijdens de A-wareness Dag verzorgen wij een gezellige dag uit, voor groepen mensen en gezinnen voor wie dat niet vanzelfsprekend is. Mensen in de omgeving van medewerkers, relaties en vestigingen van Royal A-ware en AB Texel. Deze dag wordt mogelijk gemaakt dankzij de Vrienden van Stichting A-wareness en de inzet van veel vrijwilligers.

Aanmelden

Het is niet meer mogelijk om zorgorganisaties, groepen of gezinnen aan te melden voor de A-wareness Dag 2024.

Handje meehelpen?

De A-wareness Dag is alleen mogelijk dankzij de inzet van veel enthousiaste vrijwilligers! Wil jij op 8 juni 2024 helpen om onze gasten een zorgeloze dag uit te bezorgen? Meld je dan voor 1 juni aan via de knop hieronder.

Ja, ik help mee!

Heb je een vraag? We helpen je graag aan een antwoord via info@stichtinga-wareness.com.