Wildnights uitje voor Stichting Cosis

Op zaterdag 21 december heeft een groep kinderen van Stichting Cosis genoten van een bezoek aan Wildlands Emmen, aangeboden door Stichting A-wareness.

Een verslag van de kinderen zelf:

We zijn zaterdagmiddag verrast met een bezoekje aan Wildlands. In het donker, wat een leuke ervaring.
Er was een show die heette de suikerfabriek, we vonden dat heel leuk. Het was een leuk verhaal. Ook mochten we daar wat eten, we hebben patat gehad.
En toen zijn we naar de vlindertuin geweest, was leuk, vogeltuin was leuk, apentuin leuk en naar de bootjes was leuk. We vonden eigenlijk alles leuk, er was ook schmink met glow in de dark.
We hebben rondgelopen en toen aan het eind naar binnen geweest om te spelen met alle kinderen.
En we hebben een aquarium gezien met schildpadden en vissen. En iedereen vond het leuk.
En we waren moe toen we weer terug kwamen van Wildlands. En we hebben een watershow gezien en veel foto’s gemaakt en video’s.