Kerstpakkettenactie

Door de coronapandemie hebben we meer dan ooit behoefte om met elkaar verbonden te zijn. Veel mensen zijn hard getroffen door de pandemie. Senioren die geen familie meer konden ontvangen, maar ook mensen die hun baan en inkomen zijn verloren.

Als stichting hebben we een actie op poten gezet om de Vrienden van Stichting A-wareness in staat te stellen een mooi kerstpakket weg te geven aan iemand die dat goed kan gebruiken.

Samen met een groep enthousiaste vrijwilligers hebben we een oud Hollands poffertjespakket samengesteld.

De reacties waren overweldigend. Het was ontzettend fijn om iets te kunnen doen voor mensen die het extra kunnen gebruiken tijdens de feestdagen. De Vrienden van de Stichting hebben samen 320 pakketten uitgereikt.