Terugblik A-wareness Day 2022

Wat was het een fantastische dag, de A-wareness Day op 11 juni in Ouwehands Dierenpark. En wat een leuke reacties kregen we na afloop van zowel gasten als vrijwilligers. We delen ze graag:

Enkele reacties van gasten

p-16-reactie1.jpeg

Wat hebben wij een fantastische dag gehad! Onze cliënten en wijzelf hebben er echt van genoten. Ook onze team captains Frans en Lars waren erg gezellig. Top!

Zorgwoning Ipse de Bruggen, Waddinxveen

Wat was het weer een feest, onze bewoners hebben genoten! Alles was prima verzorgd. Wat een lieve groep vrijwilligers hadden we… En niet te vergeten: heerlijk weer! Een zeer geslaagde dag voor ons allemaal. Dank jullie wel!

Woonlocatie De Zes Molens, Hoornaar

p-16-reactie3.jpg

Graag willen we vanuit De Schutse onze dank uitspreken voor de welverzorgde dag in de dierentuin. De dag was intensief, maar zo erg de moeite waard. We hebben echt genoten! Wij als personeel vonden het geweldig om de bewoners zo te zien genieten. Een groot compliment aan alle vrijwilligers. We waarderen alles wat jullie hebben gedaan. Het was geweldig!

Woonzorgcentrum De Schutse, Lopik

Namens de bewoners van de Vijverhof willen wij A-ware hartelijk bedanken voor de fantastische dag in Ouwehands Dierenpark. Alles was super georganiseerd. We hebben lekker gegeten en alle bewoners hebben enorm genoten. In één woord TOP!

Woonzorgcentrum Vijverhof, Bodegraven

p-16-reactie4.jpg

Namens onze bewoners, familie en personeelsleden willen wij jullie hartelijk bedanken voor de fantastische dag in Ouwehands Dierenpark. Wat een organistische en fantastische vrijwilligers hielpen hier mee. Deze vrijwilligers zouden allemaal zo in de zorg kunnen beginnen. De bewoners hebben zichtbaar genoten en kwamen moe, maar voldaan weer terug in Zevenaar. Onze dank is enorm groot!

Ouderen- en verzorgingstehuis Liemerije, Zevenaar

Een greep uit de reacties van vrijwilligers

Samen met m'n dochter Rixt ben ik zaterdag als vrijwilliger in Ouwehands geweest, wat hebben wij een leuke dag gehad! Wat leuk en dankbaar om deze mensen een leuke dag te bezorgen. Rixt is net geslaagd voor haar HAVO-diploma en gaat een tussenjaar nemen, na deze dag is ze de zorg nog meer gaan waarderen... Bedankt voor de goede organisatie!

Fokke en Rixt

p-16-reactie5.jpg

Het was voor mij de eerste keer dat ik me als vrijwilliger had aangemeld voor de A-wareness Day. In mijn vrije tijd ben ik ook vrijwilliger bij onze handbalvereniging in Almere, wat ik erg leuk vind om te doen. Vandaar dat ik me samen met een aantal collega’s heb opgegeven voor de A-wareness Day. Deze dag was geweldig. Ik moest een leuke groep van een zorgboerderij uit Zeewolde begeleiden. Deze gasten hebben de dag van hun leven gehad! Alles wat goed geregeld: van het vervoer naar het dierenpark tot aan de lunch. Dikke pluim voor de organisatie!

Laura Bleije, Account Support Medewerker (Almere Catharijne)

Ik heb inmiddels al zo’n 5 keer als vrijwilliger meegeholpen op A-wareness Day. Ook heb ik dit jaar enkele collega’s en vrienden enthousiast kunnen maken. De onderlinge sfeer en samenwerking tussen collega’s in deze setting is fijn om te ervaren. De drempel is laag en draagt zeker bij aan een nog betere werksfeer. Ik kan het iedereen aanbevelen om een keer mee te komen helpen. Ook al is het die dag hard werken, je bezorgt alle gasten een prachtige dag!

Jan Dijkstra, Fleet Manager / Facilitair Coördinator (Lopik hoofdkantoor)

Ik had me niet meteen ingeschreven als vrijwilliger voor de A-wareness Day. Maar toen er te weinig vrijwilligers waren, heb ik dit uiteindelijk toch gedaan. Van tevoren had ik niet verwacht dat ik deze dag zo leuk zou vinden. Het was echt een gezellige dag: aan de ene kant heb je het leuk met collega’s en aan de andere kant breng je anderen echt een stukje blijdschap. En dat deed mij echt goed. Volgend jaar wil ik me dan ook zeker weer opgeven!

Sasker Yntema, Accountmanager B2B (Almere Catharijne)

De A-waress Day was een prachtige dag: een toplocatie, heerlijk weer en alles goed geregeld. Eigenlijk vind ik dat iedereen zich verplicht minimaal 1x moet opgeven als vrijwilliger. Je zorgt ervoor dat anderen volop genieten en opfleuren. Niet alleen maar vanwege de dierentuin, maar ook door de gesprekken die je voert en de lolletjes die je maakt. Daarnaast zorgt deze dag voor meer binding met collega’s van je eigen locatie én leer je collega’s van andere locaties kennen. Een echte win-winsituatie dus!

Reino Hoving, Programmamanager AH melk/Veehouderijzaken (Heerenveen kaasmakerij)

Ik werk pas een jaar bij Royal A-ware, dus dit was voor mij de eerste keer dat ik kon deelnemen aan de A-wareness Day. En wat was het een gezellige dag! Het is zo enorm waardevol om anderen een leuke dag te bezorgen. Zoiets kleins wat je zelf kan doen en zoveel geluk brengt aan een ander. Ik schrijf me absoluut weer in voor volgend jaar en ik kan het iedereen aanraden!

Maaike Ravestein, Recruiter

p-16-reactie6.jpg

Mijn eerste A-wareness Day 2022: een geweldige en zonnige dag vol positiviteit. Een dag waar A-wareness Day haar naam aan te danken heeft. Het besef dat je met elkaar (als vrijwilligers) zoveel andere mensen blij kunt maken met een dagje uit. Ik kan hier enorm van nagenieten zodra ik hier weer aan terugdenk!

Kim Abel, HR Administrator (Lopik hoofdkantoor)