Vriend worden van Stichting A-wareness?

De activiteiten van Stichting A-wareness worden mogelijk gemaakt door de initiatiefnemers Royal A-ware en AB Texel Group, door relaties van beide bedrijven en door de Vrienden van Stichting A-wareness.

Draag jij Stichting A-wareness een warm hart toe en wil je de activiteiten steunen? Voor € 10 per jaar word je Vriend van Stichting A-wareness. Met jouw bijdrage maak je tal van mooie projecten mogelijk. Vind je het leuk om een handje mee te helpen? Graag! Wij zoeken regelmatig vrijwilligers, bijvoorbeeld voor de jaarlijkse A-wareness Day. Via onze social mediakanalen houden we je op de hoogte.

Een greep uit de projecten:

• een onbezorgd dagje naar de dierentuin voor gezinnen die het niet breed hebben;
  • een knuffelmuur in een woonvorm voor gehandicapten;
  • borrelhapjes voor een feestelijke middag in een verzorgingshuis;
  • lekkere drinkzuivel bij een rondleiding met de klas op een melkveehouderij.
  • een leuke les over kaas op basisscholen

Werk je bij A-ware of AB Texel? Dan verrekenen we jouw bijdrage van € 10 graag één keer per jaar met je salaris. Door dit formulier te verzenden, geef je hiervoor toestemming. Opzeggen is op elk moment mogelijk.

Ben je melkveehouder? Dan verrekenen we jouw bijdrage van € 10 graag één keer per jaar met het melkgeld. Door dit formulier te verzenden, geef je hiervoor toestemming. Opzeggen is op elk moment mogelijk.