Weer een super geslaagde A-wareness Day

Zaterdag 15 juni 2019 vond voor de 6e keer the A-wareness Day plaats. Ditmaal in Ouwehands dierenpark in Rhenen.

We hebben in totaal meer dan 600 gasten en vrijwilligers mogen verwelkomen. Onder de gasten waren senioren, kinderen met een beperking en gezinnen voor wie het niet zo vanzelfsprekend is om een dagje naar de dierentuin te gaan.

In de ochtend tijdens de opbouw was gelukkig alle regen al gevallen en toen de eerste bus met gasten de parkeerplaats opdraaide brak de zon door. De gasten genoten zichtbaar van het mooie park, het eten en drinken, de dieren en van elkaar. Het enthousiasme van de vrijwilligers was aanstekelijk waardoor we aan het einde van de dag tevreden gasten uit konden zwaaien, maar natuurlijk niet voordat ze voorzien waren van een mooie pluche panda als aandenken.

Iedereen bedankt voor de hulp, inzet en aanwezigheid, en we zien jullie graag volgend jaar weer terug!