Kinderkamp Zuid-Oost Drenthe

Stichting Kinderkamp Zuid-Oost Drenthe (SKZOD), organiseert jaarlijks een zomerkamp voor kinderen voor wie het vanuit de thuissituatie niet mogelijk is om op vakantie te gaan, of die een weekje vakantie goed kunnen gebruiken. Ze richten zich met name op kinderen die onder de armoedegrens leven.

De kinderkampweek staat in teken van het lekker actief bezig zijn, samen op avontuur gaan en met elkaar vooral veel lol en gezelligheid hebben. Vanuit Stichting A-wareness is een financiële bijdrage gedaan om de eigen bijdrage voor de deelnemende kinderen zo laag mogelijk te houden.

Dit jaar stond het kinderkamp in het teken van Vikingen en vertrok men eind augustus voor een gezellige week naar Ameland.