Over ons

Stichting A-wareness wil een goede buur zijn en mensen die extra aandacht verdienen, samenbrengen en leuke momenten bezorgen. Wij ondersteunen dan ook projecten die hieraan bijdragen.
Daarnaast zet Stichting A-wareness zich in om de kennis over zuivel te vergroten. Wij vinden het belangrijk dat kinderen en volwassenen weten waar hun voedsel vandaan komt.

Verschillende vormen van ondersteuning

Ondersteuning gebeurt op verschillende manieren: met kennis, met producten die gemaakt worden binnen de Royal A-ware Food Group, door het organiseren van uitjes, een financiële donatie en/of de inzet van vrijwilligers.

De projecten die Stichting A-wareness organiseert of ondersteunt vinden altijd plaats in de nabije omgeving van een vestiging of medewerker van de Royal A-ware Food Group.

Raad van Toezicht

De Raad van Toezicht ziet erop toe dat het bestuur de middelen juist inzet. De Raad van Toezicht bestaat uit:

• Corine Kroft - Voorzitter Raad van Toezicht
  • Ayse Dayioglu - Lid Raad van Toezicht

Het bestuur

Het Bestuur bestaat uit medewerkers van de Royal A-ware Food Group. Zij beoordeelt projectaanvragen en kent ondersteuning aan projecten toe. Daarnaast organiseert en coördineert zij activiteiten namens Stichting A-wareness. Maak kennis met het bestuur.

Beheer en inkomsten

Stichting A-wareness krijgt inkomsten door donaties uit de volle breedte van de samenleving. Donateurs zijn bijvoorbeeld:

• Royal A-ware Food Group, het bedrijf dat het initiatief nam voor de Stichting.
  • Toeleveranciers van bedrijven die onderdeel zijn van de Royal A-ware Food Group.
  • Vrienden van Stichting A-wareness via een jaarlijkse bijdrage van 10 euro.

Aanvragen voor financiële ondersteuning van projecten worden door het bestuur beoordeeld op basis van de doelstellingen en statuten van Stichting A-wareness. Na goedkeuring worden aanvragen voorgelegd aan de Raad van Toezicht voor finale goedkeuring.

De penningmeester beheert de financiën en zorgt voor een transparante en sluitende boekhouding. Alle inkomsten komen ten goede van de projecten. De bestuursleden en leden van de Raad van Toezicht werken allen onbezoldigd voor de Stichting.

Bekijk hier de statuten van Stichting A-wareness.

Gegevens Stichting A-wareness

Rembrandtsplein 1
3411 HA Lopik

T +31 (0)88 738 1000
E info@stichtinga-wareness.com

Rekeningnummer: NL25RABO 0150003994
RSIN/ANBI: 851718954

Jaarverslagen

De laatste jaarverslagen zijn hieronder te downloaden.