Jaarverslag 2020

2020 was voor iedereen een moeilijk jaar. Samen met ons bestuur, vrienden en vrijwilligers van de Stichting A-wareness hebben we geholpen waar we konden. Juist mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken zoals eenzame ouderen en gehandicapten, maar ook gezinnen die leven van een kleine beurs zijn ongekend hard geraakt door de coronapandemie. Juist in dit moeilijke jaar hebben we gezocht hoe we mensen weer met elkaar konden verbinden. Zo is er een mooie actie op touw gezet rondom de kerstdagen.

Veel projecten konden niet doorgaan waaronder de jaarlijkse A-wareness Day. Toch hebben we nog ruime 20 projecten kunnen ondersteunen in 2020. Van mooie initiatieven voor wat nog wel kon bij instellingen voor ouderen en gehandicapten, tot het sponsoren van kinderkampen met lekkere stukken kaas.

Benieuwd wat we allemaal gedaan hebben in 2020?

Lees hier het jaarverslag