Vrienden van Stichting A-wareness

De activiteiten van Stichting A-wareness worden mogelijk gemaakt door de initiatiefnemers Royal A-ware en AB Texel Group, door relaties van beide bedrijven en door de Vrienden van Stichting A-wareness.

Draag jij Stichting A-wareness een warm hart toe en wil je de activiteiten steunen? Voor 10,- per jaar word je Vriend van Stichting A-wareness. Met jouw bijdrage worden tal van mooie projecten mogelijk gemaakt. En vindt je het leuk om een handje mee te helpen? Graag! Wij zoeken regelmatig vrijwilligers, bijvoorbeeld voor de jaarlijkse A-wareness Day. Via onze nieuwsbrief houden we je op de hoogte. Ook ontvangen alle Vrienden het jaarverslag.

Een greep uit de projecten:

• een onbezorgd dagje naar de dierentuin voor gezinnen die het niet breed hebben;
  • een knuffelmuur in een woonvorm voor gehandicapten;
  • borrelhapjes voor een feestelijke middag in een verzorgingshuis;
  • lekkere drinkzuivel bij een rondleiding met de klas op een melkveehouderij.
  • een leuke les over kaas op basisscholen

Wil jij ook Vriend worden van Stichting A-wareness?

Je kunt je aanmelden door dit formulier in te vullen:

Ben je in dienst van Royal A-ware of AB Texel Group? Om het je makkelijk te maken en onze administratie overzichtelijk te houden, wordt de Vriendenbijdrage verrekend met je salaris. Natuurlijk gebeurt dat alleen met jouw toestemming. Deze vragen we hieronder. Je ontvangt elk jaar een berichtje waarin we aangeven wanneer de jaarlijkse bijdrage van 10,- wordt afgeschreven. Opzeggen is op elk moment mogelijk.